Geen producten (0)

Garantie

Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn uiterste best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kan maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal  Chouette-Chouette kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het is ontzettend vervelend wanneer dingen anders lopen dan gepland. Je bijvoorbeeld niet tevreden bent over (een van) onze producten en/of dienstverlening en je daar een klacht over wilt neerleggen. Omdat problemen er zijn om opgelost te kunnen worden, zou ik het fijn vinden als je je klacht aan mij laat weten door te mailen naar info@chouette-chouette.nl Mijn streven zal altijd zijn om tot een passende oplossing te komen waar jij als klant tevreden mee bent.

Komen wij er samen uiteindelijk toch niet uit en ben je niet tevreden met de geboden oplossing(en), dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Chouette-Chouette maakt gebruik van cookies om de website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.